Osocial

Idag känner jag mig grymt osocial. Har sovit dåligt inatt för lillan blev sjuk igår kväll och hade feber inatt. Så hon vaknade ofta och var ledsen, stackaren min. Imorse hade hon 38,1 i feber och hon har haft svårt att sova nu även på dagen. Fick göra en blixtvisit av olika anledningar på apoteket och affären och kände bara att jag ville vara osynlig. Naturligtvis så träffar man alltid folk som man känner då som vill prata en stund. Le och var glad nu..(kan jag få gå nu?) Känner inte för att träffa folk ibland eller att umgås på nått sätt alls förutom med mina barn då. Bara vara eremit och få vara ifred tack. Jaja, så kul är jag för tillfället. Tack och adjöken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0