Spring time

Vår, yuhooo eller nått sånt. Ja visst är det trevligt med våren som kommit den här veckan. Det är bara ett problem...jag är sjuk, har varit hela veckan och det verkar inte vilja gå över. Halsen och öronen värker hål på mig snart. Också har jag galen rethosta som är grymt irriterande. Mina barn är också sjuka. Feber öronvärk snoriga ont här och där. Så här sitter vi tre instängda i våran lägenhet medans solen gassar och det är skönt ute. Tänkte jag skulle ta en kort promenad till affären idag, men jag orkar inte. Och absolut inte barnen heller (ja lillan åker ju vagn iof). Jaja, det är sååå synd om oss. Men det är ju en tröst att halva sverige lider med oss, eftersom var och varannan svenne är just sjuk . Hej och hå ludentå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0