Att välja fyra är svårare än man kan tro..

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
- Dagisfröken
- Assistent på lågstadium
- Försäljare av makeup
- Undesköterska


Fyra filmer jag kan se om och om igen
- Little women
- Cant buy me love
- sagan om ringen (alla tre)
- Matrix (alla tre)
mfl mfl..


Fyra städer jag har bott i
- Göteborg
- sandviken
- ...
- ....
Fyra städer!! bah (här vill jag leva här vill jag dö..)
hålla på och flytta runt..nä!



Fyra teve-serier jag gärna ser
- Sex and the city
- vänner
- cityakuten
-las vegas


Fyra ställen jag vill åka till
- USA
- grekland (igen och igen och igen, älskar!)
- thailand
- island


Fyra webbsidor jag besöker dagligen
- En himla massa bloggar
- Google
- sandviken hus
- aftonbladet


Fyra favoriträtter
- Langos
- Lax i alla dess former
- Lasange
- Rostbiff kanske

Fyra ställen där jag trivs
- hemma
- hos mamma
- med alla jag tycker om
- på Gina tricot ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0