Bakis skakis..

Blev en ganska blöt kväll igår. Snubblade in i lägenheten halv fyra inatt.  Hade i allafall väldigt roligt och det var så gött att få "leka vuxen" och vara ute barnfri. Idag vaknade jag med stans huvudvärk och fast jag kände mig nykter i huvet så ville inte riktigt kroppen vara med på noterna. Vingel vingel..haha. Fast nästa gång (japp det blir fler gånger) så vill jag dansa mer. Igår togs dansgolvet upp av massa "hårdrockare" som stod och väntade på att Hardcore superstars skulle spela. Tji fick dom när det blev inställt. Haha stackars killen i kassan, han blev helt överkörad av arga hårdrockare som krävde sina pengar tillbaka.. Men kul var det iallafall. Ikväll blir det myspys med Fanny. Ska passa på att mysa med henne nu när lillan inte är hemma. Blir lite ost och kex som F älskar också lördagsgodis såklart. Sen är ju frågan , ska man titta på sommartoppen på fyran eller folktoppen på ettan...hm. Blir nog Gry tror jag, gillar inte Shirley.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0