Fånigaste listan hittills!

Hittade bloggsveriges fånigaste lista så den var jag ju bara tvungen att köra på. Haha, min nya trend, listor. Aptråkigt att läsa dock, men roliga att fylla i.   Lalala vissel vissel.. 

Listan hittad hos Gabbi

Har du:
sagt nej till ett samlag?
Harkel..öh. Har nog kanske hänt nån enstaka gång. Alla andra gånger så har ju huvudvärken varit äkta (eller om jag sov eller hade tennisarmbåge osv)...hm.
varit medvetslös? Jo
hånglat med fler än 10 personer? Jo då fast inte samtidigt. Haha det skulle ju vara konstigt :) Nä åtta stycken var vi. Just det!
gjort nåt du verkligen ångrat?Åh nu kom Ågren på besök igen. Why did you have to remind me...?
varit full i skolan? Verkligen inte!! (men på jobbet...)
blivit portad från en krog? Näpp, fast jag har blivit utslängd. Alltid något.
liftat? Nä jag har inte det...skulle man ju igentligen ha på resumen, fast nu e jag för gammal.. Eller är jag, hm..
provat droger?Nope. Bara nikotin och koffein (tunga droger det också faktiskt!!)
skämts över dig själv? Verkligen inte...! Vadå? Jag har inte det...typ
ätit från en papperskorg? Haha, nä men även om jag hade det så hade jag ju inte kunnat säga det här för ni bara...uuhhh. Och det vill man ju inte. Fast jag har ju naturligtvis inte det!

Slut på listan. den var kulig. Mohhaaahha. Sno den av mig vet ja!

Kommentarer
Postat av: Lindis

Hihi..kul! Inte alls aptråkig att läsa.. =)

2006-09-01 @ 10:08:57
URL: http://lindisplace.blogg.se
Postat av: sara

lindis: Va bra, Håll till godo :)

2006-09-01 @ 17:06:38
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0