Höstkoll i garderoben

Hittade den här listan hos Lindis. så jag lånar den och bockar av lite trender i höst för min garderob.


1. Metallic, Guld, guld och åter guld. Runt halsen, på väskan och på fötterna. Älskar! 
2. Barockt, Nä, hoppar den trenden
3. Oversize och stickat,  Japp, sånt gillar vi
4. Svart / Vitt, Till allt alltid.
5. Bubblan, Näpp
6. Stickat, Mera ,mera. bästa trenden hitills
7. Kort kort, Mm, maybe
8. Dressat, Åh mitt favorituttryck. Älskar välklätt, påklätt och genomtänkt
9. Päls, Har både syntet och äkta som jag använt i flera år, men i höst och vinter kommer det till och med att vara trendigt.
10. The new black, New, old. just give me black. love it


Andra detaljer att hålla utkik efter är:

* Höga midjor- japp, det har jag
* Gubbyxa- japp det har jag. men vill ha ett par till
* Stickade klänningar- japp det har jag, men vill ha mera
* Grått- Japp, finnes.
* Mörklila, mörkblått & brunt- lila vet jag inte.. men brunt och blått finns det gott av här hemma
* Mönstrat- depends on what. men visst det finns
* Rutigt- nä inget än, men det kommer nog
* Puffärm- Ja på min homemade wrap och snart på min söööta blus från hm.
* Leopardmönstrat- Har både ny och second hand fyndade sjalar. Snart på fötterna också.. 
* Stora knappar- Ja, på mina kappor. Har en vit ,en i tweed och en duffel och...the list goes on..
* Tjocka strumbyxor och knästrumpor- Ett par knästrumpor har jag, men inga strumpbyxor...än.
* Markerad midja- Almost every day. Har säkert 40 skärp som jag mixar och matchar med.
* A-linje formade kappor- Japp, bla en fiiin fuskpäls som jag köpte för min första lön -99. Kärlek
* Capes- Nä ingen. Vet inte om det blir nån heller. kanske om jag hittar en på second hand, annars inte.

Kommentarer
Postat av: Lindis

Håll till godo! *ler*

2006-08-28 @ 22:52:45
URL: http://lindisplace.blogg.se
Postat av: sara

Lindis: Hoppas det inte gjorde nått. Men den var så bra. Tack tack! :)

2006-08-29 @ 01:24:22
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0