Party party!

58810-180      58810-181 

Nu har jag ju varit först gravid och sen ammande mamma i sammantaget ett och ett halvt år. Så när jag skulle gå ut på krogen förra veckan så kom jag ju på att jag inte har någonting att ha på mig när jag vill slå runt. Visst jag har baskläder till förbannelse, och dom kan man ju klä upp med rätt assocearer. Men jag skulle ändå vilja ha en lite skojigare topp menad för party. Jag är ju inte ut så mycket så det skulle räcka med en som jag kan ha då. Hinner ju liksom inte tröttna när man endast är ute ett par gånger om året. Dom här två topparna hittade jag faktiskt i Ellos sortiment. Tyckte dom var jättefina och skulle absolut kunna ha dom vid utgång. Det enda är att den till höger skulle ha varit med guldglitter på istället, det hade varit ännu mera i min smak. Silver länns sådär. men visst den är helt ok.

(By the way. Just nu så får ni 40 % rabatt på valfritt plagg på ellos och ett gratis sportset vid beställning:)

Bilder lånade av ellos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0