Söta saker på HM just nu

Dessa klänningar är bara för söta, skulle vilja ha alla tre. Har inte lagt in nån beställning alls på dom men det är mest för att jag inte vet vilken jag skulle välja. Lätta att klä ner eller upp beroende på vad man väljer att ha till.

58810-166        


Söt skjortklänning.  Sötaste t-shirten hittills.  Röd blus to die for.

Gosig omlottkofta    Tjocka tights                    Kofta i leopardmönster

Sötnos                       Jacka i pepitarutigt       

Det finns så mycket mer där det kom ifrån. Glatt överaskad faktiskt, för vid första anblick så hittade jag inget, men när man gräver lite djupare så hittar man gobitarna

bilder lånade av HM.com

Uppdaterng: F*n, Den röda blusen lämnar mig inte ifred. ...Ja men kom då!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker jackan med de stora knapparna längst ner till vänster var jättefin. Men var på H&Ms hemsida hittade du den?

2006-08-28 @ 19:18:24
Postat av: sara

Camilla: ja det är minst sagt trixit att navigera på hm nuförtiden. Men här har jag hämtat länken åt dig. Happy shopping! :)

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcampaign442paris&page=2

2006-08-28 @ 20:04:33
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0