VMA

Inatt visar MTV Video music awards. Övelägset den roligaste och mest underhållande galan i den stilen. jag brukar sitta uppe och titta på galor från usa för jag tycker det är roligt att se dom live. Men inatt så hppar jag den, får titta på reprisen imorgon kanske. Brukar visas x antal gånger dagarna efter både på dagtid och natt. Nä jag ska upp och följa Fanny till skolan också vaknar ju lillan senast sju om inte annat. Då skulle det kännas tungt om inte man sovit mer än en timme. Men kul imorgon då man får se alla snygga tjejer och killar och vad dom har på sig och vad det hände för galenskaper på galan. För det är alltid helt galet på VMA. Som sagt den överlägste roligaste galan. Hysterisk : )

Just nu kan man följa hur stjärnorna anländer på röda mattan. Men för mig så är det godnatt.

Kommentarer
Postat av: cizzi

ojojoj, en del såg ju ut som fasen....

2006-09-01 @ 21:29:05
URL: http://cizzi.webblogg.se/
Postat av: sara

cizzi: haha, ja men det är roligt! :)

2006-09-01 @ 21:46:31
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0