Back to reality..

Japp, snart är det dags att se verkligheten i vitögat igen. Ska börja jobba efter ett underbart (men extremt kort?..) år av mammaledighet. Den 12 Januari börjar jag att slita för brödfödan igen. Hade helst velat vänta nån månad till innan jag begav mig ut på jobb. För då hade den värsta vintern varit över. (jo då den kommer snart ska ni se). Men men nu är det som det är och det blir ganska skönt att få vara lite vuxen och social igen. Det är ju semester så småningom, haha..

Ett problem som jag haft dock är att jag letat med ljus och lykta efter en varm och någolunda snygg jacka jag kan ha då. (Springer en hel del ute på jobbet). Jag har iof massor med jackor...typ 25 kanske. Men ingen som kan ersätta min sköna parkas jag hade förra vintern men som blev förstörd i tvätten tyvärr. Men nu klickade jag hem den här gosiga dunjackan från  HM för nån vecka sen. Har tittat lite på den, men 698 kronor kändes lite dyrt...?!! (snål kanske, hehe). Men så blev det rea och 298 kronor var ett mycket bra pris så jag provade och är numera jättenöjd. Kommer värma mig gott i den blivande vargavintern i södra norrland, (kvart i sju på morgonen i minusgrader på väg med två ungar till dagismormor och skolan. Brr). Den ena bilden hittade jag på Sthlmstreetstyle.

58810-208          58810-207

Som att vara insvept i ett gosigt duntäcke...Den är jättemysig : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0