Uppesittarkväll och svidande saknad..

58810-210   58810-211
Granen är klädd och skinkan är klar. Hela lägenheten är mysig och julig. Har haft exxet här på lite julmat på kvällen, men han har åkt för nån timme sen. Vi kommer bra överens och det är mysigt för fanny när mamma och pappa umgås. Speciellt nu vid jul. Imorgon kommer han dock och hämtar henne igen på förmiddan då hon ska fira jul med honom och sina kusiner på den sidan av släkten. Även min lilla fislisa på ett år är borta och firar jul med sin pappa och farmor och farfar. Och usch vad jag saknar henne. Hon kommer hem i mellandagarna. Men det går ganska bra, det måste ju det.
58810-212


Fast jag ska passa på att rumla runt liet på juldagen nu när jag är barnledig. Det ska bli riktigt kul. Juldagen är i min stad årets största krogkväll. Många hemvändare så man kanske tillochmed känner igen folk. Vilket jag oftast inte gör om jag går ut nån annan kväll, man börjar bli gammal :) Jamen det är ju bara småfolk ute oftast...´


Imorgon blir det julfirande hos mamma, det ska bli kul. Min kusin och hans föräldrar kommer dit så det kommer att bli jättebra.


Ha nu en riktigt God Jul alla. Kram S


Kommentarer
Postat av: Lottisin

åh, vilken supersöt tjej du har! :)

2007-01-04 @ 10:31:52
URL: http://lottisin.blogg.se
Postat av: sara

Lottisin: Tack!! :)

2007-01-07 @ 18:37:27
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0