Shoppingfyndat mig till en orgasm nästan..Hehe

58810-126            58810-127

Åh vad jag blir lycklig när jag gör fynd. Var i Eskilstuna och gick ner på Myrorna. Och där i en korg bland en massa fula svarta väskor så stack det upp en liten guldkedja med svart skinnband invävt i det. Och upp ur korgen så drog jag en svart quiltad väska med kedja.(Inte den på bilden, men nästan på pricken lika förutom att min har ett litet guldmärke på framsidan på locket) Skicket var hur bra som helst och jag blev kär på första ögonkastet. Skulle gissa på att den är från det glada åttiotalet. Blev shoppingupphetsad, ni vet när hjärtat börjar slå lite snabbare och andningen ökar i takt. Priset.. 30 kronor, ja jag säger då det. Sen nån dag senare så stannade vi på en loppis som låg efter vägen och där fyndade jag en mortel för en tia ( kanske inte så upphetsande, men jag behövde faktiskt en), sen två smala lååånga guldkedjor (som jag nu letar efter ett litet ankare till) för fem kronor styck. Har sett liknande på glitter för 149kr. Och sen fyndade jag en vas med tre jättefina kvistar med vita liljor i "siden". Har kollat på såna på andra butiker och dom ligger på ca 50 kronor kvisten och uppåt. Hehe, jag fick tre för femton, plus en vas. Jo sen var det tre skärp också, ett cremefärgat  ca 10 cm brett, ett marinblått ca 6 cm och ett svart lack ca tio cm. Alla hade snygga guld spännen, och det i lack hade ett spänne som var i formen av en kedja. Prislapp: fem kronor styck. Det är ju inte ens ett fynd, det är ett rån. Japp, shoppa gör mig lycklig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0