Det kliar i fingrarna

58810-92
Nu är det verkligen svårt att hålla sig ifrån att klicka på musen...hm...  Ja iallafall, det är ju rea i var och varenda webbshop. Tur i oturen ska jag väl säga så har jag inte nått kreditkort och kan inte beställa från vissa sidor. Annars så hade jag nog klickat hem den här guldiga lilla väskan med kedja för endast 65 kronor. Rolig liten väska att ha när man går ut på krogen och även till vardags ibland.

58810-93
Den här sötnosen hade också fått följa med hem till mig, endast 229 pix. Som hittat. Och den är ursöt!! Föresten, frakten är gratis vid beställning över 275 kronor. Ja vad säger man...f***n 

Fynden och bilderna är från Mango.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0