Här händer det inte mycket..

Nä det är som sagt svårt att samla sig om bloggen i det här vädret. Men idag har jag och tjejerna, min mamma, syster och hennes barn och make varit i Högbo Bruk och lekt, fikat och badat. Det var tänkt att vi skulle ha åkt till Strandbaden och badat, men det var så mulet så vi åkte till Högbo istället och ungarna lekte på dess roliga lekplats. Vi satt på filtar och åt medhavd lunch och sen badade barnen innan det var dags att åka hem. Vi åkte klockan tio och kom hem efter tre så då var jag faktiskt ganska mör och ville helst av allt bara sova. Men jag ryckte upp mig och dammsög ute på balkongen istället. Resten av kvällen har väl fortlöpt som kvällar gör mest. Handla lite, laga mat, äta, dricka kaffe ,lägga Julis och senare Fanny. Nu sover dom lugnt och stilla så här är så tyst och härligt just nu. Ha det bäst / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0