Midsommardagen

Igår var en väldigt lugn midsommarafton, märkte knappt av den. Åt som sagt hos mamma. Blev proppmätt, så jag tog lillan i vagnen och gick en långpromenix. Hamnade hos några vänner som hade lite fest. Satt där en stund och pratade, och sen gick vi hem. Lugnt och skönt. Nu ska jag och flickorna iväg till mamma igen och äta grillad lax, syster med familj kommer också så det blir trevligt. Sen ikväll så måste jag sätta mig ner och kolla räkningarna, det är ju "that time of month". Usch hoppas jag får lite pengar kvar iallafall. Nästa helg är det Ockelbo marknad och jag älskar att gå på den. Och även om jag inte behöver ha jättemycket pengar med mig så är det ju kul om man har några kronor att handla för. Om inte annat en Langos, det godaste jag vet nästan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0