Tandproblem

58810-88
jag har hållt på nu och strulat med en kindtand i flera år. Den pajade för mig för länge sen när jag tuggade på en Rollokola. (typ15 år se eller mer). Ja iallafall så fick jag mig en lagning då och efter några år så ramlade den lagningen bort. Lite ågren som jag har för tandläkaren så drog jag på det länge innan jag gick och tog hand om det. För att göra en lååång historia kort så fick jag tandvärk i den för nått år sen och då gjorde man en halv rotfyllning på den. Jag fick en tid för att göra klart den men gick av ekonomiska själ aldrig dit. Nu har jag äntligen varit dit igen (igår) och skulle fixa klart det. Men nu har tanden blivit för dålig så han fyllde igen den igen och så fick jag en ny tid för att dra ut den i augusti. Phew.. ska bli förbannat skönt faktiskt , är så trött på tanden så jag nästan skulle kunna göra det själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0