Eftersnack

Nä jag vet inte jag om Carola var så himla bra. eller hon är ju onekligen en bra artist, men låten var platt och riktigt tråkig. Tänkte på Barbados av nån anledning när jag hörde den. Magnus Carlsson aktig på nått vis. Roger Pontare var sig lik och hade en ganska okej låt.  Men jag tyckte Laila Adell (heter hon så) var den bästa. Jag förstod ju att hon inte hade en chans på topp fem dock, men låten var riktigt bra. Men det blir väl Carola som tar hem det här till slut antar jag. Inte för att hennes låt är så himla bra utan för att hon är Carola.

Kommentarer
Postat av: Galadriel

carola sög. och den där blåa disktrasan hon hade på sig sen!
evan var bra och sandra ok, men gunther var min favorit - bara för att han gör det hela med jävligt mkt humor!

haha "carolas uppträdande .. vilket drag det var! ja det blåste som fan" haha!

//G.

2006-03-11 @ 22:09:58
URL: http://galadriel.blogg.se
Postat av: fannymarie

ja eller hur...

2006-03-12 @ 16:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0