Förebild???

Förebild???
När jag hoppar runt på olika bloggar så är det många som har Nicole Richie som förebild och stilikon. Men kolla på henne, Människan är ju sjuk. Att uppmuntra detta är sjukt. Nä då har jag henne mycket hellre som hon var för nått år sen. En helt normal tjej med former på dom rätta ställena. Nä hon kanske inte var en stilikon på den tiden innan hon fick sin stylist. Men ingenting kan se fint ut på en sån här kropp som hon har nu. Hellre lite dålig smak i kläder och frisk och rosenkindad än detta. Det är väldigt synd att se.

Kommentarer
Postat av: tiffany jewellery on sale

Nu slutar jag skriva här för ett tag. Tror inte jag kommer tillbaka heller. Vi får se. Jag har bestämt mig för att bara bry mig om människor och saker som betyder något i livet! Internet hör inte till det!!!

2010-07-19 @ 11:24:12
URL: http://www.tf-mart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0