Ännu en lista

Hittad hos herr Wallin.

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Idag nä, Hade du frågat för några år sen hade jag nog svarat tvärtom.
Vilken årstid tycker du bäst om? Vet inte, njuter nog mest på våren och hösten. Men jag gillar alla
Brukar du sjunga i duschen?Nä jag tror inte det.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Konståkning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut
Vad är viktigast för dig? Mina barn och min familj. Ja och några tighta vänner.
Laddar du hem musik och film från internet? Nej inte jag. Har en langare...
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Resa, resa resa
Vad är det bästa med julafton? Stämningen , maten och myset
Tänker du mycket på ditt utseende?jo jag gör nog det
Vad får dig att slappna av? massage
Är du mörkrädd? nepp
Vilken färg är snyggast? vit och svart.. fast det var ju två färger..
Tycker du matte är svårt? ja jag kan knappt räkna procent. Bara 50% (det är halva priset)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?nej inte ett dugg
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?Ja du, mycket pengar funkar ju
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Ca nio
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?ja du, den stackarn vet tyvärr vem han är..
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? nej
Har du piercing? japp i naveln, näsan och tre i öronen
Bråkar du och dina syskon ofta? nej aldrig numera, när vi bodde hemma hos mamma alla så var det naturligtvis ett annat svar
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Mina barn
Läser du ofta böcker? ja i skov,
Vad föredrar du för sorts filmer? underhållande, komedier, skräck fantasy. Ja jag vill bli underhållen om jag ska se film.
Vad slösar du mest pengar på? just nu kläder och skor. annars heminredning
Vill du gifta dig? Man har ju naturligtvis en dröm om ett prinsessbröllop med mr right
Vill du ha barn? Har ju två, kanske ett till nån gång. Jag lämnar det öppet
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Las vegas, äntligen hemma..
Vilka länder har du varit i? Grekland *2, frankrike, portugal,danmark, finland, norge, italien
Vilka husdjur har du haft innan? katt
Är du bra på att laga mat?medelmåttig, Men jag har mina stunder..
Var badar du helst? helst...på västkusten, tjörn kankse. Annars thailand kanske
Vad dricker du för alkohol? Har inte druckit på övet ett år nu. Men annars så vin öl nån go drink kanske
Vilka djur är du mest rädd för?fästingar..
Vad tycker du om monarkin? ingen åsikt
Vilka språk kan du? svenska, engelska flytande. Sen några ord här och där på olika språk
Har du någon gång skadat dig allvarligt? sytt några ggr , men inget livshotande
Vilken kändis är hetast?Angelina jolie överlägset. Skulle fan bli lesbisk för hennes skull 
Gillar du att dansa? love it
Vad har du för klädstil? oj, ja casual kanske
Är du flygrädd? nä, men höjdrädd och då blir det ju otäckt att flyga också
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? like it
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten.
Vilken är din favoritglass? mjukglass
Tror du på ett liv efter döden? mm, jag gör nog det
Vilket kaffe sörplar du helst? svart vanligt hederligt kaffe. gärna hembryggt
Vilket mobilmärke föredrar du? Ericsson just nu..
Vill du gå ner i vikt? nej
Vad har du för personlighet? snäll, glad. kort stubin förutom på mina barn
Har du varit deprimerad? nepp,
Tycker du om sushi? nix, synd nog för det ser himla gott ut
Tror du på livslång kärlek? Den var svår..nä eller..jag vet inte
Vad äter du helst när du ser på film? cashewnötter
Lever dina föräldrar tillsammans? nä, dom skilde sig när jag var åtta tror jag.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?ja, fast då skull man ha börjat när man var yngre om man skull kunna bli bra.
Har du tandläkarskräck? typ, me no like
Har du någongång haft självmordstankar? Aldrig.
Vilken hårfärg har du naturellt? mörkbrun
Biter du på naglarna? ja tyvärr
Är du beroende av något? Mm, massor
Vilka internetsidor besöker du varje dag? olika bloggar och en lägenhetssida (jag vill flytta)
Hur ofta motionerar du?Går nästan varje dag med vagnen, e det motionera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0