En innehållslös dag

58810-59
Idag har det verkligen inte hänt nånting. Vaknade, drack kaffe, hämtade dottern på skolan ,handlade, tittat på tv och suttit lite vid datorn. Ja busat med mina barn och sånt också förståss. Fast nu har jag suttit och pysslat lite med Fanny framför tv,n. Hade beställt en pyssellåda till henne med saker som man kunde göra grattiskort och liknande av. Ganska kul faktiskt. Sen efter det så spelade vi vändtia ett par gånger. Till mat idag så åt vi matjessill gräddfil med gräslök och kokt potatis. Riktigt sommrig mat, smakar midsommar. Imorgon fortsätter vi sommartrenden med kräftor, det ska bli mumsigt. 

När jag läser det jag skrivit så ser det ju ut som min dag inte alls varit så innehållslös faktiskt. Det känns bara så kanske.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0