Kristi flygar dag

Idag är min pappa på besök i staden. Han bor i huskvarna. Så då har jag varit hemma hos syrran och träffat han och hans fru. Fanny (dotter min) är kvar där och leker med kusinerna och morfar just nu, men jag ska snart gå och hämta henne och få mig en matbit där. Jag hade bokat tågbiljetter till på lördag och skulle åka med minstingen och hälsa på hennes farmor och farfar (han fyller år). Men nu har jag avbokat den biljetten för jag fick åka med pappa dit jag ska istället för dom skulle hem då och kunde ta en omväg. Toppen tycker jag då slipper jag böka med vagn, bilstol och packning (och baby) på tåget med byten och allt vad det innebär. Kanonbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0