Nån som vill köpa?


Jag har köpt den här gosiga angoratröjan från Viktor&Rolf. Fast nu är jag osäker. Tänker nog skicka tillbaka den, tror inte jag kommer använda den så mkt . Men jag tänkte höra först med er om det var nån som var i intresserad av den. Den är bara provad en gång och är i strl M. Priset var 498 kr. Så 500 kronor jämt också bjussar jag på frakten. Fast jag håller den bara över helgen. På måndag åker den hem till HM igen annars.

Uppdatering: Förlåt jag ångrade mig. Såg snygga Sicilia i sin och kände bara att jag måste nog ha den själv. Sorry:)  Och så blev jag lite kär i att det på det lilla silverhjärtat står My heart beats for you ingraverat i skrivstil.  Såna detaljer går ju inte att motstå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0