Coolt!

58810-186Skrev ett mail till allas våran Ebba Von Sydow på Veckorevyn. Bara för att jag tyckte hon var så modig för hon använder elva cm klackar på skorna fast hon är 1,78 cm lång (som jag). Och hoppsan hejsan, jag fick mailet publicerat på hennes blogg. Lite kul ändå tyckte jag. Så här är det.

Sträck på dig!

Läste att du är ca 178 cm i strumplästen, jag med! Där är vi lika, men sen slutar det för jag skulle aldrig sätta på mig pumps med elva cm klack. Varför.. för att jag törs inte. Vill inte sticka upp mer än jag gör ändå. Fast jag skulle dö för att ha så höga skor, det är sååå snyggt. But not for me. Så därför cred cred cred till dig!! Du är så modig...

EBBA: Haha, tack! Äh, var inte rädd för att sticka upp. Sträck på dig, det är ståtligt och coolt att vara lång. Make the best of it! Det enda jobbiga kan väl vara när man är längre än alla killar i hela baren på V... Typ.

Publicerad 09:57 av Ebba von Sydow | Permalink
28 augusti 2006


Bild och text lånad av Veckorevyn/Ebbas blogg

Kommentarer
Postat av: cizzi

ja jag känner igen mig. jag är 180 cm lång och har precis börjat använda klackar men håller mig ännu till 5 cm =)

2006-09-01 @ 21:30:04
URL: http://cizzi.webblogg.se/
Postat av: sara

cizzi: ja då vet du vad jag pratar om :)

2006-09-01 @ 21:45:32
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0