Primer in my mind

Smashbox Photo Finish Foundation Primer
Jag har länge varit sugen att prova den här primern från Smashbox. En primer som jag bara har hört supergott om. Jag använder ganska mycket smink och hatar att foundationen...(stavning?) försvinner så fort. Men med den här så ska det tydligen bli andra bullar.
Det är ju bara det att den är dyyyr!! 375 kronor känns riktigt mastigt för en sminkprodukt för mig. Men nu kan man ju få 25% rabatt om man anger koden VR19 i beställningen från Eleven.se. Fast dom har ju sånna hemska fraktkostnader så det blir ju inte så mycket billigare i slutändan. Rabatten gäller tom 21 september, och är då på hela beställningen inte en utvald vara. Så om man tycker att man har råd så lönar det ju sig om man ska göra en större beställning.

Kommentarer
Postat av: C.c

tack så mkt med hjälpen om middan;)

2006-09-14 @ 23:06:13
URL: http://devilinprada.blogg.se
Postat av: Emelie

Nej jag var också inne på sidan och skulle beställa lite iom rabatten man fick..men när jag kom till kassan och såg fraktpriset så var det verkligen inte lönt!
Trevlig helg :)

2006-09-15 @ 13:52:11
URL: http://emeliesfantastiskaliv.blogspot.com/
Postat av: sara

C.c: Det var så lite så :)

Emelie: Nej jag förstår inte den där frakten, aldelles för dyr. Men blush.se har billigare frakt fast då är det ju ingen rabatt dock. :)

2006-09-15 @ 17:11:13
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0