Åh typiskt..

Internet är en farlig företeelse minsann. Just som jag tyckte att det inte var nått jag ville ha just nu (ja nästan då). Ja då drar Accessora till med gratis frakt , 20 % rabatt på utvalda varor och 30 dagars faktura.... Behöver jag säga att jag var tvungen att bara titta lite....

image303 Stay spray har jag varit nyfiken på väldigt länge. En uppfriskande spray att friska upp ansiktet med under dagen. Den binder även makeupen så den sitter längre. Låter ju kanon!!

image305 Nu är ju jag av stjärntecknet lejon. Och efter att ha tittat på alla armband med giraffer och ormar hit och dit utan att fastna så kändes det så självklart att jag ska ha ett guldfärgat lejonarmband. Mums!



image306

Kommentarer
Postat av: SantaCarolina

Stay Spray är jättebra, oma man tänker på den som fixerings-spray...med den på så går inte sminket nånstans på hela dan! men... den friskar inte upp ansiktet ett dugg, även om det står så. inte enligt mig iaf...

2007-08-28 @ 17:53:41
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: sara

Santacarolina : Va kul, hoppas verkligen den funkar på mig också. verkar ju toppen =)

2007-09-01 @ 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0