Är det onsdag idag...

Jag har torsdag, hm.. Man blir lite dagvill när man har semester. Inget speciellt som har hänt på den här semestern. Dagarna går och snart e den över. Lika bra det. Jag är inte gjord för så här lång ledighet verkar det som. Men man får ju vila upp sig och landa iallafall. Det vore nog annat om man hade nått planerat. Men eftersom alla dagar är lika och plånboken ekar tom så blir det till att vara hemma.
Fast vi var i Furuvik i söndags iof. Det var jättemysigt. Jag och tjejerna. Min mamma. Min syster och hennes man och tre barn. Vi hade jättetrevligt och barnen njöt. Lillan hade jättekul hon med och hade fullt upp hela dagen. Hon tyckte det var väldigt spännande med getterna i "klapphagen" och sprang runt och kramades med dom flesta av dom. Getterna där är så snälla så tom när hon satte sig på en av dom så tittade den bara förnöjt på henne och fortsatte tugga i godan ro. Och där satt julia och var så nöjd hon med.


Kommentarer
Postat av: Lisse

Getterna är ett måste, ingen fan åker till Furuvik utan getterna :-P

2007-08-05 @ 21:54:48
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: sara

Re Lisse: Ja dom e för söta.

2007-08-06 @ 10:48:09
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0