Det var det de`

Födelsedagen avklarad. vilken härlig dag det har varit! Först mamma och jag och lillan till gävle. Hade det mysigt som sjutton. God mat och trevligt sällskap. Var in i city och gick igenom festen, gosh vad folk... svårt att ta sig fram med vagn ibland. Lillan fick sig en nalle i ett "alla vinner" stånd. Hon ropade "nalle" så fort vi gick förbi ett sånt så när hon väl fick en så kramade hon den hårt : ) Mina ögon sökte efter en speciell väska som jag inte trodde jag skulle finna. Fult fult fult är det som är den gemensamma nämnaren i alla väskstånd. Men så plötsligt hände det. I ett av dom sista där dom hade lite annat urval än alla andra så såg jag nått längst bak som stack fram. Japp där var den, min blivande följeslagare. 100 kronor, fast mamma köpte den till mig : ) Sen promenerade vi tillbaka till bilen och åkte hem. Väl hemma så kom min älskade Jenny på besök. Hon hade ett paket från sig och min Fanny. Presentkort på nagelförlängning, Perfekt!! Sen kom min andra godbit Veronica och hade med sig ett paket. Det var en t-shirt som det var en text tryckt på. Det stod (i korthet) att jag fick ett bidrag på 800 till min tatuering. Det var från henne med familj. En annan kompis och veronicas föräldrar. Vad kan jag säga mina tjejer vet vad jag gillar!! Av mina goa svärisar så fick jag X tusen kronor.. cash for our trip. Va go dom är!! Sen fick jag en jättesöt lyckta av min älskling att ha ute på balkongen( eller i sommarstugan...hoppas fortfarande ). Plus att jag ju faktiskt fick Barcelona resan av honom också = ) Av min mor så fick jag en damsugare, den är fantastisk. En Electrolux ultrasilencer. Det är en jäkla skillnad på damsugare och damsugare kan jag lova. Sen var jag och älsklingen och lillan iväg på kvarterskrogen och åt middag. Tog en öl också. Min första på hela semestern..hehe. Sen hem igen och min käre bror kom med ett kuvert med x tusen från honom , pappa, och min syster med familjer. Barcelonapengar kallas det : )
Ja jävlar vad jag är glad idag. Värsta toppendagen.
Och imorgon ska jag och Jenny ha lite kvalitetstid tillsammans och strosa runt på cityfesten på kvällen. Utan barn och makar. det var inte igår...= )

Puss på er alla
och mr J i love u very much!!

Kommentarer
Postat av: J

Puss på dig också gumman, vad glad jag blir att läsa att du hade en bra dag!

2007-08-09 @ 07:57:58
URL: http://starfield.blogg.se
Postat av: Lisse

He he he låter bra det där, avundsjuk på...dammsugaren ;-)
Ska också ner på stan idag. Kanske syns då. Eller du kanske inte hejar på småbarn längre ;-)

2007-08-09 @ 11:02:15
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: sara

Re j: Mm jag hade det så bra baby. puss
Lisse:Bidde inget med gävle ikväll.

2007-08-09 @ 22:02:56
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0