Första dagen...

på jobbet efter semestern. Åh så kul att träffa mina goa underbara girls igen. Gänget på jobbet liksom. Jag, pysmysiga snyggingen Heidi, goa Linda och världens sötaste Marlene. Men det är med sorg i mitt hjärta som vi nu vinkar adjö till Marlene då hon flyttar till pojkvän och nytt jobb i sthlm. Hon lämnar verkligen ett tomrum efter sig och jag kommer verkligen sakna den tjejen. Men jag är så glad för hennes skull också. Tryckte verkligen på idag om att hon skulle ta den här chansen. Det är ju det bästa för henne, men inte för oss.. : (  Men vi kommer att hålla kontakten. Får dra ihop en riktig tjejfest om några månader så får vi träffas och uppdatera =)
Tur jag har Heidi och Linda kvar. Like my girls you know.

Nu ikväll har vi varit på resturang Monroes och ätit. (me and my man +lillan) Vi tänkte sitta ute men det blåste så vi satte oss inne och käka gott istället. Mysigt 50-tals inspirerat ställe med Elvis och Marilyn överallt.
Jag åt tacobuffe`och älsklingen kebab. Lillan tuggade tacochips och grönsaker. Mysigt värre en tisdag i solen =)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Åh, fina efterord på mej =) d gillar hajsan ;) men jag håller med vi är ju eliten ;)
Jag gillar din kommentar/försvar " man måste ju vara så här snygg när man har d här jobbet annars blir man ju deprimerad" Vi ses i morgon bruden ;)

2007-08-21 @ 20:44:41
Postat av: sara

Heidi: Ja men orden är ju sanna också =) Ha en go helg. See you later =))

2007-08-22 @ 16:53:24
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0