Friday...

Nu har jag långhelg. Ledig fredag lördag och söndag =) Ska städas och packas så att det mesta är klart tills vi åker neråt på tisdag. Planet går från Skavsta på Onsdag morgon....Mkt tidigt.
Idag kommer fannygumman hem. Längtar!! Blir ju inte så många dagar som vi ses den här veckan då vi åker snart. Hon ska vara hos mormor tisdag till fredag då hennes pappa hämtar henne. Men jag ska köpa nått riktigt fint åt henne i spanien har jag lovat.
Nu sover lillan sin middagslur så jag passar på att sitta här och skriva lite. Sen kommer fanny som sagt och vid tre är det tvättstuga...Mindre kul..hehe.

ciao

Och det där jag vann på tradera har inte kommit än fast hon skickade det den 20. Fan jag tror det är borta. Jävla skit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0