Lördag.

Idag har varit en lugn och fin dag. Inget speciellt att berätta dock. Var iväg ut mot Årsunda och åkte till hembygdsgården där. Det är jättemysigt med lador och röda små stugor. Vi bara satte oss där en stund i solen så fick lillan springa fritt på gräset. Ett billigt och mysigt nöje en lördagseftermiddag.
Nu ska jag och älsklingen lägga oss i soffan och titta på "Bourne Ultimatum". Det ska bli spännande. Jag minns att när jag såg första filmen i serien "Bourne identity" så blev jag frälst. Så himla bra film.
Nä nu ska jag gosa så jag säger jag hej då och godnatt =)

image286 image287 image288
uppdatering: Oh va bra den var. Se den här triologin om ni inte gjort det. Men kom ihåg, dom är inte fristående. Man måste se dom från början =)

Kommentarer
Postat av: Rana

vill också se den första filmen, har bara inte haft tid..

2007-08-19 @ 14:13:25
URL: http://jagochkarl.webblogg.se
Postat av: sara

Åh men det måste du! Det är viktigt att man ser dom i ordning för om är inte fristående från varandra. Nu har jag sett alla tre och mums va bra dom är. väldigt annorlunda hollywood action. Det här är tokbra =)

2007-08-19 @ 17:34:29
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0