Vilken jäkla...

slappardag det är idag. Förkylningen vill inte släppa utan blir värre tycker jag. Vart ska jag hitta kraft...? Svärföräldrarna var på blixtvisit idag. Vi åt laxlunch och fikade lite. Sen drog dom vidare. Vädret ute är grått och trist och jag känner mig likadan. Är inne i värsta fulperioden just nu och känner mig sunkig som fan.
Födelsedag nästa vecka och jag funderar seriöst på att inte ha nått firande alls den dagen. Fanny åker ju med sin pappa till sthlm och det är ju mest för hennes skull som jag har "kalas". 
Har iallafall sytt om jeansen nu. Dom blev riktigt bra. Lägre midja och tightare över höfter och lår utan att ta bort själva sjuttiotalskänslan för den delen. Nu är det bara en liten men ack så krånglig del kvar. Det är att flytta upp bakfickorna som sitter lite för långt ner. Värsta strulskiten att hålla på med...!  

Känslan just nu är fuck this shit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0