Angående inlägget nedanför :)

Yes!! Im going. 7 April så är det jag och Lionell All night long...lala la :))

Couldnt be more happy!

Jo jag har föresten bokat in mig på två lediga lägenheter äntligen. Har väntat länge på att det ska ploppa upp nån ledig i det området, också hipp som happ så kom det två!! Hoppas nu bara att jag får chans på nån av dom (håller tummarna och ber en bön). Åh my gosh va det skulle vara alldeles alldeles underbart.
 
En fyra till mig och tjejerna och det bästa av allt! Typ trettio meter till Fannys skola. Bara över ett litet övergångsställe. Kan stå i fönstret och vinka till henne när jag är ledig. Underbart!!

Åh jag vill så gärna. Men får jag ingen av dessa två lediga lägenheter så väntar jag på nästa och nästa.... Ja ni fattar :) Jag ska dit förr eller senare, var så säker : )

Hehe, var tom och köpte tapeter idag till en fondvägg som Fanny ska få ha i sitt rum då. Snygga tapeter i svart silver och ljuslila. Låter lite knasigt men dom är jättefina. Det ska liksom bli grunden för hur hennes rum ska byggas upp. Inget småflicksrum längre. Ungdomligt och stilrent, med snygga saker. Hon blir ju tio år nu liksom. Men jag vet hon kommer bli sååå nöjd med det.

Ja ni hör ju, har inte flyttat än men planerar redan sånt... haha ja sån e jag ; )

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu blir jag avundsjuk! Jag vill ju också gå på konsert :) Men jag får väl lyssna på skivan istället...det är ju billigare okcså..hihi!

2007-02-08 @ 11:10:57
URL: http://emeliesfantastiskaliv.blogspot.com/
Postat av: Lisse

Jernvallen??? Barrsätra??? Hmm var finns det ett övergångsställe nära en skola...hmmm...stensätra??? nä, tror inte det, ok var fasen ligger smassens igen...stensätra???

Är jag en godkänd dektektiv???

2007-02-09 @ 21:59:20
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: sara

Emelie: Ja det är ju alltid nått. Men visst känner jag mig lite fjantigt fjortismallig för att jag ska gå. Haha urtöntigt : )

Lisse: Mja, nära ändå. Vid jernvallen ligger det lilla övergångsstället jag pratde om. Och smassens ligger i södra björksätra :)Bortanför ok macken vid fotbollsplanen. typ.

2007-02-09 @ 22:51:53
URL: http://fannymaries.blogg.se
Postat av: Lisse

Vilken fotbollsplan???? :P

Men då hade jag rätt.... wooo hooo jernvallen, ja jag kände på mig det

2007-02-12 @ 22:12:37
URL: http://msme77.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0