Hela tiden...

Hela tiden så får skopunkten in nya skor som gjorda klippta och skurna för mig. Och så även nu. Och när dom har ta tre betala för två så är det så svårt att låta bli också...

58810-235 58810-237
Den svarta ankelkängan är perfekt för mig och mina behov. Allting stämmer...även priset ; )
Den vita sandaletten är fantastisk söt och skulle passa både till kjol/klänning och till jeans.
 
58810-236
Och dom här guldiga sneakersen vill jag absolut skutta omking i till våren. Jag vet att det ska vara silver nu, men se det skiter jag i då jag gillar guld mycket mer : )

Jag är fan besatt av skor nu för tiden... Börjar bli en fin liten samling nu..Me like it!

Bye my lovely bitches ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0