I have a dream!!!

Ok, det här är min chans, jag tror inte den sker igen. Oddsen att han sticker på en till världsturne efter den här är inte så stora.
LIONEL RICHIE kommer hit!!!!!!! Aaaahhhhh

Jag ÄLSKAR honom.

7 April 19,30 i globen. Im shaking. Jag vill gå, nä jag MÅSTE gå.

Fattar ni hur jävla stort det här!! Min älskling Lionell....All night long.

Få höra alla underbara låtar live. Som den här lite nyare. 

480 eller 360 kronor beroende på vart man sitter. Ett BIG problem dock. Dom tar endast kortbetalning på Ticnett. Ja ett till problem då, har inte råd just nu och vet inte vem jag ska gå med heller. Men vafan jag kan gå själv om det ska vara så. Bara jag får gåååå.

Vänta måste bara skrika lite till. Aaaaahhhhhh Iiiiiiihhhhhh, its fucking unbelivible....

Lionel Richie, lördag 7 april 2007, kl 19.30


Jag är nästan beredd på att säga att det kommer att bli min död typ om jag inte får se det här.... Crying buhu.. 


Uppdatering: Vafan det är ju på påskafton ju, fuck!.....åh måste tänka..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kan gå med dig! Jag är helt kär i hans live skiva...tänk då att få vara DÄR och SE honom! Ohhh jag vill också!

2007-02-02 @ 10:05:47
URL: http://emeliesfantastiskaliv.blogspot.com/
Postat av: sara

Emelie: Jag vet!! Han är bäst!

2007-02-02 @ 13:51:59
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0