Pizza

Nu är kvällen laddad. Jag och Fanny har varit och handlat lördagsgodis och mat till en kväll framför tv,n.
Blir hemgjord pizza med räkor, krabba och musslor på. En blandsallad med fetaost och dressing av balsamvinäger. Sen vaniljhjärtan och godis till kaffet. Ja till mitt kaffe då, fanny dricker ju inte det : )

Spännande att höra låtarna i Gävle ikväll. Jag lägger en röst på Emile Azar även om låten visar sig vara dålig. Han är ju från min hemstad så man får ju ställa upp. Ja så han inte kommer åtta iallafall... hehe

Men vi får väl se hur det blir med den saken.
Ha en trevlig kväll!!


Uppdatering: Haha, ja han var ju lite stel Emile, men söt. Han fick iallafall en röst av mig och hamnade på sjunde plats.
Bäst ikväll var absolut Sarah Dawn Finer. Jag är typ kär i hennes röst, och har varit sen jag såg henne på "Så ska det låta" för nått år sen. Jäklar vad hon kan sjunga!! Är igentligen inget fan av ballader i melodifestivalsammanhang, men det här kan jag inte värja mig emot.

58810-241

Fanny la sina röster på Andreas Johnsson som ju var bra på alla sätt och vis, förutom att låten var en riktig ripoff av en annan låt (kommer inte på vilken nu dock).  Sexig också...haha. Men ack en sån pytteliten man. Såg han live i somras så jag vet : )
Och naturligtvis så la hon sin röst på Christer Lindarw. Men han är ju för härlig : )

Kommentarer
Postat av: Lisse

Det var en jävel på att laga mat, ska du bo här??? Det tråkigast med att vara själv är att det är så jävla tråkigt att laga mat nu, var på jag skiter ofta i det och dricker kaffe iställe.

emilie är från sandviken??? vilken årskull??? kanske en elev till mig :P men jag känner inte igen namet.....hmmm...

2007-02-24 @ 19:18:51
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: Lisse

om du vill tjuv lyssna---> http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=62813&lid=puff_752407&lpos=bild

2007-02-24 @ 19:23:02
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: Lisse

fan den var ju ganska bra

2007-02-24 @ 19:23:51
URL: http://msme77.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0