Jag skulle vilja...

Ja blogga lite alltså, men om vad. Har massor saker som skulle kunna duga igentligen, men jag har inte energi att få ihop nått.
Jag har iallafall börjat jobba igen (fast idag var jag ledig). Känns riktigt bra faktiskt. vara tillbaka i verkligheten med jobb och allt vad det innebär. Dock så är jag sååå trött hela tiden. Orkar fan ingenting när jag kommit hem. Leker lite med barnen och slappar i soffan typ. Mitt älskade Cityakuten går ju i repris nu på eftermiddan å det passar mig perfekt :) Jag får väl mer energi när jag kommit in i det ordentligt (jobbet alltså). Har ordnat med gymkort nu genom jobbet och det ska bli så skönt att få börja träna lite. Det är mucho needed!!

En mindre spännande sak på at work är att vi ska få arbetskläder. Åh gud va fula dom är, randiga i blått eller vinrött. Som sjuksköterkekläderna typ. Med v-ringad skjorta och allt. Obligatoriska är dom också. Plus att vi måste byta om på jobbet varje dag, man får inte ta hem dom. urk!
Letar just nu efter lite bastoppar i längre modell (typ 70 cm) och lång ärm som man kan ha under och variera skitkläderna med. Tänkta att till vinrött så kan man ju ha både vit svart ljusrosa grå och beige top under. Variera sig lite. Till den blåa så kan man ju ha samma färger fast man byter ut rosa mot ljusblå kanske. jaja vi får se, inte det lättaste att hitta ska jag säga, vill ju inte lägga för mkt pengar på det heller. Så topparna måste vara billiga. Och i bomull.

Idag ( på min lediga dag) så skulle vi ha obligatoriskt krismöte på jobbet. Väldigt hemligt var det tydligen. Men julia (min lilla) blev hoppsan hejsan plötsligt sjuk och jag han inte få barnvakt ...harkel.. så det bidde inget möte för min del. Så kan det gå...synd...
Har inte hört mig för med nån jobbarkompis om vad det handlade om ...actually i couldnt care less.

Föresten här har ni en Dagens outfit. Typ.. 
58810-214

Alltså nej det här är inte dagens outfit för det här är ingen modeblogg!! Det var en kul bild bara med en ovanligt sunkigt klädd mamma. Men väskan rymmer det mesta som man behöver tydligen :)

Hoppsan, blev visst ett rätt långt inlägg trots alt, så det kan gå..
Enjoy ladies. Sleeping time for me!!


Kommentarer
Postat av: SoP

Tack för kommentar i bloggen, du hade letat dig långt bakåt ! Roligt att få kommentarer för till säg 85% har jag inte en aning om Vilka som läser hos mig!

2007-01-18 @ 03:15:37
URL: http://sisterofpain.blogg.se
Postat av: SoP

Föressten, sunkigt klädd? Vad är fel med jeans o en snygg tröja ?

2007-01-18 @ 03:16:53
URL: http://sisterofpain.blogg.se
Postat av: Lisse

Men läste inte du till SSK????
Har hittat flera bloggar och kommentarer om kläder, ha ha ha du är rolig du. Ja jag såg att du började den 12:e och JAAA gud vad skönt det är att komma tillbaka till det normala.

2007-01-18 @ 09:59:46
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: sara

SoP: Ja jag googlade på cityakuten också kom jag till dig, jättekul! Kommer tillbaka! :)

Lisse: Nä till uska...tyvärr. mm, känns som om 90% av alla bloggar är modebloggar faktiskt, ganska kul ibland, men rätt drygt när alla skriver om samma klänning samma dag. Fast man behöver ju inte läsa :)

2007-01-18 @ 23:15:21
URL: http://fannymaries.blogg.se
Postat av: Ovation

Åh hon ser ut lite som min dotter.

2007-02-12 @ 11:28:54
Postat av: sara

ovation: Oh really. how nice!

2007-02-12 @ 18:25:27
URL: http://fannymaries.blogg.se
Postat av: Ovation

Hon är riktigt söt men hon är inte så lik dig va?

2007-02-12 @ 18:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0