Money money money..

Kände att jag måste lägga in nån ny rolig sak eller nått nytt köp. So here we go.
Först ut är jeansen från HM som med rabattkod bara kostar 299. Jag är ju ganska less på stuprör och snortight just nu. Jag passar ju iallafall bäst i en rakare byxa eller en lätt bootcut. Främst för min längd då det breddar lite, känner mig inte så lååång då.
sen vill jag nog hellre ha en låg midja på byxor också för det delar ev min kropp och gör återigen så att mina ben ser lite kortare ut.
58810-218
Nu har väl inte dom här så himla låg midja, men det får väl duga. Hoppas nu bara dom sitter bra när dom dyker upp här så småningom.
Och naturligtvis så ska man ha en snygg sko till ; )
58810-219
249 på skopunkten kändes som ett bra pris. Sen så blev jag ju kär vid första anblick. Känns lite fånigt att handla vår/sommar skor i januari men jag var så rädd dom skulle ta slut. Hmm, ja det är ju trots att jag nyss beskrivit att jag inte vill se så lång ut en kilklack på dojjan här, men vad göööör man.
Mmmmmm perfect!!

Jaha det var väl det de. Inte så spännande ;)


peace out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0