Alla ev gratulationer i samband med min födelsedag avböjes vänligt men bestämt!

Jag har en stundande födelsedag... usch säger jag bara. Det är inte nån åldersnoja eller så för det har jag inte. Nä jag tycker helt enkelt inte om uppmärksamheten runt min person. Att folk ska lägga sina pengar på mig... Jag älskar att ge... men att få är ganska besvärande. Hur visar man tacksamhet så att dom förstår att jag är jätteglad för gåvan. Svårt. Man kan ju inte annat än bli glad liksom. Och nån svallande person är jag inte som skriker rakt ut min lycka. Jo det har väl hänt nån gång. När jag fick min Louis Vuitton för några år sen, då skakade jag i en vecka...haha. Men det var ju en extrem gåva det också. Det innebär inte att jag blir mindre glad när jag inte visar samma reaktion för nått annat. Ah, jag kan bli tokig på sånt här. Det är en jobbig dag helt enkelt, den enda dagen som jag önskar att jag var med i jehovas vittnen... typ.

Kommentarer
Postat av: Lisse

Är EXAKT likadan, men tyvärr...kommer nog att skicka ett grattis iaf :-P Behöver inte svar ;-)

2007-07-29 @ 11:51:47
URL: http://msme77.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0