Att det är Angelina...

som är husgudinnan har väl kanske inte undkommit den som följt min blogg. Men jag måste faktiskt lägga till en till liten parantes... Jessica simpson. Jag tycker hon är så skön och har gillat henne ända sen första avsnittet av Newlywedds. Sörjer i hemlighet att det inte höll mellan henne och Nick. Oh well... hehe.
Den här låten är något av ett ledmotiv till mitt liv... Och har varit sen jag hörde den första gången. Hade ganska nyligen träffat J och låten och dess ord sjöng sig rakt in i mitt hjärta.. Love u baby boy ; )


Quote: With nothing but a tshirt on, i never felt so beautiful baby as i do now, now when im with you..

Så sant =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0