Det var den dagen det.

Man ska ju leva varje dag som om det vore ens sista. Isånnafall har jag gjort ett ganska dåligt jobb måste jag säga. Började inte jobba förns klockan fyra. Och före det gjorde jag ju...inte många knop. Städade köket...(Spontan applåd). Ja det var då för väl att man jobbade med min finfina Heidi. Hon får mig på bra humör och jobbet går som en liten dans. Också hade hon med sig en lite gåva till mig idag, det är ett linne i leopardprint... Söt du e gumman. Det ska bli flitigt använt =)

Älsklingen hade somnat med lillan på sängen när jag kom hem. Det gjorde han alldelles rätt i tycker jag. Viktigt att sova ju... Vi hinner pussas gosa och....hm..rumla runt i sänghalmen imorgon eller så. Puss puss på dig älskling.


image365
Åh vad jag tycker att det är mkt snyggare med låg midja. Nu kanske man inte bara behöver ha på sig en behå till... Men snyggt är det. Fast jag gillar höga midjor också absolut. Men det är snyggare med låg...tycker jag!

image366
Den här klänningen skulle jag vilja ha nästa gång som jag går på rajraj. Fast jag skulle ha svarta jeans eller mina svarta satinbyxor till. Skulle inte ha den som klänning utan som en topp. Nu kanske vissa sätter kaffet i halsen men jag tycker den är råcool =)

image367
Den här toppen tycker jag också är skitsnygg!! Jag vill ha den med när jag ska ut och ha skoj. Fast återigen till ett par byxor. Jag är ingen tightstjej.

Och jag kan lova att dessa plagg inte kommer från Acne....hehe. Nä inget fel på deras kläder, like them alot. Det är bara det att man måste kunna ta saker ifrån många olika stilar och mixa in det till sin egen alldelles personliga stil. Det är då det blir som bäst. Dyrt billigt second hand och sprillans nytt, fin mix liksom.

Puss och godnatt på er =)
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0