Jag är förvånad...

Att jag har fallit så hårt för ett samarbete inom HM, s koncern. Men Roberto Cavallis samarbete med dom slår banbrytannde höjder i mina ögon. Jag är ju som bekant lite smått manisk när det gäller animal printing och då i synnerhet leopard och den här kollektionen verkar bjuda på just det. Iallafall om man ska gå efter bilderna som släppts. Dock verkar det bli en aningens dyr historia tyvärr. Men ack och ve så fint det e...
image354
image355
image356

Kolla skinnjackan!!! Jag smälter till en pöl av vatten av hur kokande het den är. Titta på mittenbilden. Skinnjackan över ett leoprdprinted linne.. Så vill jag se ut varje dag... Kärlek kärlek. Den vill jag ha i julklapp. Undrar hur många som dom släpper på nätet.. Det brukar ju vara en rykande åtgång tyvärr. Ungefär två minuter efter midnatt så är allt slut =(

Jag hann ju på den tröjan jag ville ha när det var Viktor och Rolf som var designerna. Men gudars skymning var stressigt det var. Mitt tips är att logga in på hemsidan en stund före och sedan bara sitta och uppdatera uppdatera ända tills dom släpper kollektionen klockan tolv. Och sen gäller det att vara snabb, man kan inte precis sitta och titta runt utan det är bara att kasta ner det i shoppingbagen och raka vägen till kassan. Om nu inte servern krachar som den ju ofta gjort vid dessa tillfällen. Eller så kan man komma till kassan och precis när man tror att nu är saken biff så kommer det upp ett medelande att varan är slutsåld... Irritating indeed.


Angora tröjan från förra samarbetet. Mjuk och skön vill jag lova =)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag hann bara se bilderna för ett tag sedan och tänkte på dej, på hur idiotiskt maniskt sjuk du skulle bli när du såg dem haha...
Mjau höhum Wrrauw! ;)

2007-10-16 @ 21:36:51
Postat av: sara

Heidi: Och jag gillar dom också... hehe . du vet vad jag vill ha. Fast det har ju blivit en hel del leopard spaning nu i höst. Finns ju en hel del =)

2007-10-17 @ 16:12:26
URL: http://fannymaries.blogg.se
Postat av: Nika

Madonnas H&M-kollektion var ingen större hit, men Cavallis ser jag fram emot :)

2007-10-18 @ 19:53:40
URL: http://shoppingbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0