Onsdag 17 Oktober

När jag har idetorka på överskrifter så blir det bara datumet som ni märkt =). Oh well...

Idag har jag jobbat som en galärslav på jobbet. Det var en sån där dag när man känner sig som om hjärnan är helt urblåst när man kommer hem. (Den ligger väl nånstans efter cykelvägen...) Jobbade faktiskt så intensivt så jag jobbade över en timme i rena farten. Slutade klockan två...märkte jag klockan tre. Så kan det gå =) Tar igen den timmen nån annan dag när det är lugnare.

Nu ska jag in i köket och laga till dagens middag. Ska helsteka en kyckling i ugnen. Lätt som en plätt och billigt som tusan. Blir väl lite ris till antar jag.
Nu är inköpen klara inför Fannys tioårsdag på måndag.
PS2 och två spel till. Tekken tre och Sonic. Sen har jag köpt en tamagoshi...(hur stavas det??) Den var inte dyr alls, men jag vet att hon vill ha en sån. Sen får hon inget mer av sin lilla mamma. Herrgud. All det där blev ju nästan 2500... nästan. Meeeen man fyller ju bara tio år en gång =) Den stora älsklingen som jag kallar min sambo har köpt en till handkontroll till konsollen för man får ju bara med en när man köper den. Det är väl lite kuligare att spela Tekken om man kan utmana varandra. Dont ya think so...!!?

See you on the flip side

xxx

image358

(Ni har väl köpt ett rosa band. Kostar tjugo kronor på Lindex. Det har ni råd med. Jag har köpt ett...inte. Förlåt jag ska!! Imorgon eller på fredag... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0