Pyssel och knåp

Idag har jag sytt nya köksgardiner. Jag sydde och satte upp nya för några dagar sen. Men nu har jag gått och varit grymt onöjd med dom sen dess. Så in i tygskåpet och hittade ett grått tyg med vita ränder. Sydde en lika modell som dom andra för den var väl det enda som jag var nöjd med innan. Så nu är dom strykta och upphängda. Sydde en duk till köksbordet också. Det blev mycket mycket bättre. Smälte in fint i resten av inredningen. Dom förra som jag satte upp var riktiga höstgardiner med löv på och i rostfärg. Det retade mitt öga varje gång jag gick in så nu var det skönt att få upp nytt... igen.
Nu har jag strax städat klart köket och ska ta och klä på mig och lillan och gå ut i det oexisterande snövädret. Regn och rusk är det dock och riktigt kallt.
Blir vinteroverall på lillan på dagis imorgon om det ska vara så här kallt då också.
Men det skulle ju bli varmare igen har dom sagt. Känns lite tidigt med vinter redan nu.
Ikväll ska jag ta itu med sovrummet som har blivit väldigt negligerat den senaste tiden. Dags att fortsätta med mina projekt.

Jo föresten... Min chef ringde idag. Jag har nu äntligen fått klartecken att jag blir kvar på jobbet som jag har nu. Tjohoo. Heidi du bidde inte av med mig så lätt =)

Uppdate: Its snowing...

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ah men vad i h-vete ska du och jag konkurrera om den där spegeln på jobbet ? hm.. ja oki delad skönhet dubbel skönhet ;) Då är vi ju två som kan gå på spegeljakt när killarna gömmer den iaf HEHE Grattis Gumman skönt att veta att du stannar kvar!

2007-10-12 @ 09:21:35
Postat av: Heidi

Ja nu undrar väl folk vad vi jobbar? när killarna gömmer speglar för oss *fniss*
Men d är ju så ;) alla är vi levnadsglada barn ellerhur?

2007-10-12 @ 09:24:06
Postat av: sara

Re Heidi: Ja och apropå spegeln så är den spårlöst försvunnen. Det är smajl den fan som är i farten igen. Men jag sa att det blir en lång och kall vinter för honom utan jacka. För kommer inte spegeln tebax så tar jag hans jacka som gisslan... hehe.

2007-10-12 @ 14:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0