Fredag igen.

image332 image333

Nu har vi varit hemma en vecka och snörvlat i kör. Vilket slöseri med dagar...
Men imorgon så ska jag bege mig till jobbet igen, nu får det faktiskt vara nog. Jag jobbar kväll imorgon och dag på söndag. Ska bli skönt att få känna sig lite nyttig igen.

Igår kväll på våran hudvårdsgrej som vi var på så var det trevligt... och dyrt. Puh jag som ska gå in i ett massivt köpstopp nu men grejerna som Mary Kay erbjuder är verkligen världsklass. Dom är ju det största hudvård och kosmetika företaget i usa och har varit i över femtio år. Och för ett år sen så blev det det största även i Sverige. Alltså glöm lancome nivea och så vidare. Mary Kay är störst. Deras grejer är helt outstanding. Köpte en skrub till ansiktet igår och jag har aldrig provat på nått liknande. Och då har jag gått igenom dom flesta skrubbar på marknaden.
Nä det här är riktigt bra skit och jag funderar faktiskt på att kanske börja en liten karriär i Mary Kays enorma imperium.
Jag är ju rätt fed up på mitt jobb. Det här med att ständigt hänga löst och inte veta hur det blir tar på mina krafter. Som det verkar nu så kommer jag att bli förflyttad och det känns som ett rent och skärt helvete. Jag älskar mina jobbarkompisar och det är för deras skull som jag jobbar med glädje. Vi har så kul ihop och en riktigt bra sammansättning. Jag vill inte därifrån... Jag skriker inombords och kastar möbler i min ilska. Men jag vet ju inte än hur det blir. Min förhoppning ligger nu på facket... Men jag vet inte. Jag har aldrig tur när det gäller sånt här.

Så varför inte då prova på livet inom Mary Kay på fritiden och se vad som händer... Satsa helhjärtat i några år och kanske...kanske jag kan jobba heltid med det sen... Slippa kommunhelvetet. Förlåt men jag är så ilsk på min situation just nu.

Iallafall så är det fredag idag och vi ska åka och handla lite godasaker om en stund. Fanny åker till sin pappa idag och det känns trist. Men det är ju som det är med det liksom...

Tjing tjing..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0