Home again =)

Åh så härligt jag och älsklingen har haft det dom senaste dagarna. Barcelona är en fantastisk stad och jag vill naturligtvis tillbaka.
Vi har verkligen tagit tillvara på dagarna och varandra.
Värmen har varit underbar, ca 28 grader i skuggan var dag. Och på kvällarna och nätterna så låg den på 22-24 grader. Vi hade aircondition på rummet så där var det kyligare om vi ville. Hotellet låg mitt i city på La Rambla där det pulserade av liv natt som dag. Folket i barcelona går verkligen aldrig och lägger sig. Och det inbegriper även barnen=).
Vi har ätit och druckit gott och bara myst tillsammans. Varit på sevärdheter såklart som  De la sagrada familia och Park Guell.
Stranden shoppingen maten människorna, ja allt var helt underbart och jag tror nog vi åker tillbaka om några år. Vi blev helt enkelt vansinnigt förälskade i Barcelona =)

Lite pics (klicka på bilden så blir den större).

Jag i Park Guell med Barcelona vy i bakgrunden.


Såhär glad var J när vi var i hamnen.


The beach.


-II- -II-


Och igen =)


Jag sen kväll i dom gotiska kvarteren.

image315

Puss puss min älskling och tack för memorys of a lifetime.
Love u







Och om jag shoppade något till mig....mjo nått litet kanske ; )

Kommentarer
Postat av: Heidi

Åh vad mysigt =O) men nu längtar du väl efter mej iaf ?

2007-09-02 @ 21:02:24
Postat av: sara

Heidi: Jo du nu längtar jag som sjutton, tur vi ses snart =)

2007-09-02 @ 21:09:28
URL: http://fannymaries.blogg.se
Postat av: H

Vad bra vi ses på onsdag då kanske?

2007-09-03 @ 20:04:42
Postat av: sara

Heidi: japp det gör vi=)

2007-09-03 @ 20:45:07
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0