Host och snörvel..

När den väl kom så kom den med besked. Förkylningen alltså. Hade grymma problem att somna inatt trots att jag var helt slut. Det värkte i kroppen och i tandrötterna på mig så jag höll på att bli galen. Sen kände jag att en rejäl huvudvärk var på väg, så tillslut så gick jag upp och hällde i mig en treo och hoppades på det bästa. Var uppe flera gånger och snöt mig också för jag inte vill väcka älsklingen som skulle upp och jobba. Kände när klockan var närmare tre att morgondagen inte skulle kunna spenderas på jobbet vare sig jag ville eller inte. Blir hemma imorgon också, hoppas det hinner vända så jag kan jobba onsdag. Men vi får väl se, det tar ju den tid det tar. Just nu känner jag mig som om jag blivit överkörd av ett tåg. Längtar till lillan ska sova middag så jag får vila en stund. Det tar på krafterna att roa henne när man känner såhär. Men hon är verkligen världens snällaste så det går ganska bra =)

Läste om att det inte gick sådär jättebra För Britney på hennes comeback på VMA,s inatt. Jag har tittat på numret och...ja. Det var ju inte världsklass precis. Det var inte mycket som stämde om man säger så. Förutom låten då som jag gillar en himla massa.
Äh, jag är väl inte så hård i mitt dömande igentligen. Hon kan ju om hon verkligen vill, jag tror nog hon kommer igen så småningom. Men inte just nu dock, hon verkar ha lite för mycket annat som distraherar henne som det är nu. Men det kommer alltid nya awardshows och framträdanden.. jag avaktar tills vidare.

Och nu har jag sett hela VMA 2007 här på morgonen... Och MTV shame on you. Riktigt skitdålig!! Tummen upp till Justin som klagade på kanalen i direktsändning om att dom i stort sett slutat med att visa videor utan nu bara visar en massa skit som south park och galningar som gör illa varandra. Nä ge mig tillbaka MTV med musikvideor som det var på den gamla goda tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0