Lappsjuka och försovning.

Den här jävla förkylningen tänker tydligen inte alls släppa taget om oss här hemma. Jag är fortfarande jättesnorig och trött. Börjar lessna ur ordentligt nu. Desutom börjar jag få lappsjuka av att bara vara hemma hela tiden.
Fast ikväll ska jag faktiskt iväg en sväng med en kompis. Hon hade blivit inbjuden att få gratis ansiktsbehandling och fick ta med sig en vän. Och det blev jag=) Ska bli så trevligt att se utsidan av världen några timmar.
Gratis sa dom att det var behandlingen... brukar ju inkludera att dom vil sälja saker till en då. Jag har en svag aning om detta skulle kunna vara Mary Kay... Men det är ju bra skit så why not. Det ska bli kul iallafall.

Fick sovmorgon idag då älsklingen som också är sjuk gick upp imorse med lillan. Eller jag var ju uppe före det och skickade Fanny till skolan. Herregud vad skönt det är att hon har typ femtio meter dit. Imorse vaknade jag tolv minuter i åtta!!! Skyndade mig att väcka Fanny. Och hon var så alert idag så hon kastade sig upp på en gång. Kanska man till och med kan kalla det tur att hon aldrig äter frukost... (She hates it) Två minuter i åtta var hon klar och gick iväg till skolan. Då var vi glada att det tar förtio sekunder att ta sig dit =)
Tyckte hon var så duktig som inte bröt ihop i hasten, och jag skämdes för det var ju jag som försovit mig. Men slutet gott iallafall.

Sen somnade jag en stund för lillan sov än! Halv nio vaknade hon och då gick J upp med henne. Jag sov till halv tolv. Och det var skönt... Men det är mer en regel än undantag att sovmorgon för mig inbegriper en kommande huvudvärk . Och så även idag. Så därför ska jag nu ta en kopp kaffe till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0