Nattelinatt igen.

Det var den här helgen det. Nu sitter jag här och nattsuddar igen. Jag är ju ledig imorgon så det går ju bra =). Jobbat idag och det var kuligt. Så skönt att få jobba igen efter en skitvecka som sjukling.
Ikväll har vi ätit entrecout...enterk... äh kött. Hasselbackspotatis till. Och ett glas vin. Mysigt =)

Jag har blivit en slav till Tetris också. kan inte sluta spela helt enkelt. Ett annat spel som jag också kan fastna i hur länge som helst är det här.

Jag har hittat så mycket saker som jag vill köpa köpa köpa... men icke sa nicke för jag har MASSIVT köpstopp på obestämd framtid.

Ett puttelitet urval....pyttepyttelitet..

image334
Så snygg tycker jag. Och gröna stövlar har jag inga.. Me like it mucho =)image335
Marc Jacobs inspirerad väska. Sweeeet on the eyes.
image336
Du är så fin...ja de e du. Kom till mamma...

image337
Och en stor hög med såna här på en gång.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0