Onsdag 12/9/07

Idag så är jag fortfarande hemma från jobbet. Är ledig nu Torsdag och Fredag sen jobbar jag i helgen. Så det var ingen ide att stressa till jobbet utan tillfriskna i lugn och ro. Och jag fortfarande rejält snorig och har dragit på mig en tråkig rethosta som hållit mig vaken inatt. Sen har jag fortfarande ont i kroppen framförallt skenbenen, i benhinnorna liksom. Har på mig benvärmare över byxorna för det hjälper med värme. Nu har jag legat i soffan och kollat på Shrek 2 med lillan. Hon älskar ju Shrek men jag har tröttnat på ettan efter att den har gått sig varm upp till fem gånger på en dag här hemma. Så nu har hon börjat vant sig med tvåan, fast hon tycker bättre om ettan än. Jag har fastnat för en låt som dom spelar i sluttexterna på tvåan. Så nu har jag hittat den på you tube. Det är en remix av klassikern "Holding out for a hero". Gruppen som framför heter "Frou Frou".Inga jag har hört om förut, men jag gillar vad dom gör med låten. Trodde först det var "Superchick" för det lät som dom på soundet och sångerskan.


Idag är det kalasdags. Barnens kusin Majken fyller åtta år och det ska naturligtvis firas. Tur man hunnit bli någorlunda pigg iallafall.
Ska väl ta min middagslur med lillan sen när hon ska sova. Sen en dusch och så får jag nog lite energi tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0