Som ett trasigt rakblad

Så känns det i min hals när jag hostar. River sönder mig innifrån. Jag är så trött men hamnade här då jag måste vänta på att Fanny somnat innan jag går och lägger mig. Hon har väl sovit en bra stund nu, men jag fastnade när jag letade runt efter en present till hennes tioårsdag som kommer om en månad. Har väl igentligen bestämt att det blir ett Playstation 2. Kollat runt på roliga spel och priser nu en stund. Det är bra för PS2 är ju ganska gammal nu igentligen så spelen och även konsollerna är i överkomliga priser.

Fyller man tio så måste man ju ha nånting riktigt kul i sitt paket liksom. Så det blir ett sånt här.

image328
image329Sonic här spelade jag på den gamla goda tiden när det fortfarande hette SEGA. Riktigt roligt spel som jag tror fanny skulle ha riktigt skojigt med. I just det här spelet så finns det sju olika Sonicspel från olika "årgångar". Verkar kul tycker jag.

image330Och ett racingspel är ju alltid kul. I det här är det Disneys "Bilar" som man kör. Man kunde tydligen göra lite annat också och inte bara tokköra. Verkar roligt och passande för Fanny.

Nu värker varje led i min kropp och huvudet sprängs. Snoret rinner och jag mår som skit på en pinne...
Bye bye bitches; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0